2017. július 16., vasárnap

Szeretném azt mondani

Szeretném azt mondani, egy öntelt hólyag vagy. Hogy a sekélyes, keserű mindennapjaidat hiánypótlással töltöd. Szeretném azt mondani, gyáva vagy, mert az érzéketlenségeddel a saját hiányosságaidat fedezed. Szeretném azt mondani, nem vagyunk barátok, mert a barátok nem csak akkor jönnek, ha kell a másiktól valami. Szeretném azt mondani, nem vagy fontos a számomra, mert tudom, én se vagyok az neked, hiszen többnyire azt se tudod, hogy a világon vagyok. Szeretném azt mondani, hogy buta vagy. Az álcádat fejleszted, s nem önmagad. Szeretném azt mondani, bunkó vagy, mert amikor összefutunk, teljesen figyelmen kívül hagysz. Szeretném azt mondani, vak vagy mindenre, ami körülötted történik. Nem veszed észre a fontos dolgokat, ahogy azt sem, amikor feléd intek.

Szeretném azt mondani, bánom, hogy az életem része lettél, mert tudom, én a tiednek sosem leszek.